Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2009 17:50 - Флорентина, Джеймс Крюз
Автор: zapalenchitatel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3531 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 19.02.2011 17:40


Откакто дъщеря ми поотрасна (сега е на пет и нещо), чета с голямо удоволствие детски книги, в които главните герои са момичета. За "Пипи Дъргото чорапче" и "Роня - дъщерята на разбойника" - ясно, но попаднах и на "Флорентина" - чудесна книжка от Джеймс Крюс!
Не знам защо, но всички малки героини повече или по-малко ми напомнят на щерката:-)
И имам усещането, че така я опознавам все по-добре...  
knijarnica.com/productdetails.aspx

image



Гласувай:
1



1. анонимен - дтески книги
10.10.2009 23:17
Супер, супер, хубави книги четете. Голяма да порасне и твоята прекрасна втора любима, а и майка й с нея, и ти да пораснете по този готин начин, по който децата ни "учат" да "растем" ..в някакъв смисъл. Ето виж една книга, чийто герой е момче, но е хубава. ..Има ли, според теб, като психолог, всъшност наистина толкова голяма разлика между мъжа и жената?
Нали си родител, а си "момче". Какви книги обичаше и обичаше ли да си играеш с момичета като дете?
А , Флорентина, не съм я чела. Хубаво е, че слагаш картинки.
Ето , не знам помниш ли я от дете, аз лично не съм я чела, сега я намерих.

www.svilendobrev.com/detski/knigi/ako-biah-goliam/
цитирай
2. zapalenchitatel - До Анонимен - завръщам се, макар и за кратко...
27.10.2009 16:38
Срамота, Анонче (нали мога да ти казвам така – на галено от “Анонимен”:-)), толкова отдавна не съм писал в блога... Зает? И да, и не, по-скоро не бях в настроение. Днес рекох и отсякох – сядам и пиша :-)
“Ако бях голям” е невероятна книга! Чел съм я и като малък, но истински я цених като пораснах. Честно, нямам думи, за да изразя възхищението си – с наивистични илюстрации и малко думи, а казва толкова много... Страхотно, страхотно!
Между другото, преди години излязоха още няколко книжки от същата поредица...
А ето отговор на един от въпросите ти. Като малък съм си играл с момичета, да, но не много често. Във всяка възраст си имах мъжка компания, с която се забавлявахме и вършехме щуротии. Момичетата обаче винаги са ми били интересни, но от срам ли, от “полова” солидарност ли, общо взето деликатно съм ги отбягвал. За четенето - четях предимно традиционно “момчешки” четива – пиратски, индиански, приключенски. Отвреме навреме попадах на книги, чиито главни герои бяха момичета (“Двойната Лотхен” например) – тях също четях с голямо доволствие:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zapalenchitatel
Категория: Други
Прочетен: 236732
Постинги: 55
Коментари: 48
Гласове: 100
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031